با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزانی که این مطلب رو می خونن.زیاد نمیخوام وقت شما رو بگیرم. فقط میخوام تجربه ای که توی این چند سال حضور در فضای مجازی دارم رو با همه به اشتراک بذارم تا شاید حداقل یه نفر اسیر این اشتباهات نشه.

"کسب درآمد از اینترنت" یا "کسب درآمد با گوشی " یا .... عناوینی هستند که توی این گشت و گذار در فضای مجازی شاید چندبار سرچ کردیم یا حداقل یک بار از طریق تبلیغات در اینترنت به چشممون خورده باشه.باید خدمتتون عرض کنم از اونجایی که ما آدم ها موجودات راحت طلبی هستیم .یکی از دلایل این جمله همینه که بدون اینکه کار عملی انجام بدیم انتظار دستمزد بالا داریم.

اولین نکته ای که باید درنظر بگیریم اینه که هدفمون رو مشخص کنیم. جمله ای بسیار کلیشه ای که شاید از اینکه این همه شنیدیمش گوشمون خسته شده باشه. ولی دوست دارم حداقل برای یکبار هم که شده دقیق بهش فکر کنیم. هدفمون چیه؟ به چه کاری علاقه داریم؟ سوالاتی این چنین رو باید اول تو خودمون حل کنیم بعد بریم دنبال کار. کسب درآمد توی فضای مجازی بسیار کار راحتی ولی نه برای همه!

برید دنبال علاقه تون.چند دوره آموزشی در رابطه با علاقه تون رو طی کنیدو بعد به راحتی بتونید از راه های مختلف در فضای مجازی کسب درآمد کنید.(یعنی می خوام اینو بگم که تا یه کری یا حرفه ای بلد نباشید یا هنری نداسته باشید تقریبا غیر ممکنه که توی اینترنت بتونید کسب و کاری راه بندازید).

پس تا میتونید در مورد موضوعاتی که بتونید پولی ازش در بیارید حرفه ای بشید.

والسلام